Annalisa kan ontzettend goed schrijven. Daarnaast is ze slim, analytisch, doortastend, sensitief, punctueel, enthousiast en integer. Tekstschrijvers moeten naast goed kunnen schrijven vooral goed kunnen luisteren. Ze moeten zich kunnen verplaatsen in degene die ze interviewen, oprecht geïnteresseerd en empathisch zijn, doorvragen en van een verhaal een goed, gestructureerd stuk kunnen maken. Annalisa bezit al deze eigenschappen. Voor onze klanten schrijft ze naast blogs, whitepapers, E-books, website-teksten en klantverhalen ook strategische stukken als proposities. Met haar visie op SEO en haar kennis van zowel Nederlands als Engels is zij voor ons van onschatbare waarde.
Wij doen marketing en sales voor zo’n 130 bedrijven en er komen dagelijks nieuwe klanten bij. We zijn altijd op zoek naar tekstschrijvers die voor onze klanten content kunnen creëren. Annalisa is één van hen. Voor 24 van onze klanten schrijft ze maandelijks content. En ze lopen allemaal met haar weg. Daarnaast doet ze ook veel voor Make Marketing Magic zelf. Ze schrijft een deel van onze blogs en samen met haar hebben we de MMM Academy voor journalisten ontwikkeld, omdat we vinden dat het niveau van tekstschrijvers omhoog moet.
Al vanaf de allereerste ontmoeting – bij de eerste koffie – was het gelijk raak tussen Annalisa en Make Marketing Magic. Ik ben zielsgelukkig dat we met elkaar in contact zijn gekomen en dat ze als Nederlands- en Engelstalige tekstschrijver opdrachten uitvoert voor ons. Annalisa sluit qua persoonlijkheid, denkwijze en werkmethode, naadloos aan bij de filosofie van ons bedrijf.